Bullet-Scape
Welcome to Bullet-Scape, Guest!

At the moment, you are viewing the forum as a guest. As a guest you can't make post and participate in discussions. You need to register or log in and become a member of the forum. Click the register link below and become a part of this forum.
Bullet-Scape


 
HomeHome  Play Now!Play Now!  HomeHome  Donation PageDonation Page  Desktop ClientDesktop Client  Vote4CashVote4Cash  HighscoresHighscores  ChatboxChatbox  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  RegisterRegister  Log in  
Bullet-Scape new website: WWW.BULLETSCAPE.NET
Latest topics
» polypore staff bug
Sat Nov 17, 2012 7:15 pm by rmtank

» Massive changes to Bullet-Scape!
Fri Nov 16, 2012 1:55 am by Naxion

» Eco vs PvP
Wed Nov 07, 2012 7:28 pm by rogue

» Hey guys(;
Tue Nov 06, 2012 2:00 pm by gratmyway1

» eythan for mod
Sun Nov 04, 2012 12:33 am by Eythan21

» Client update
Fri Nov 02, 2012 1:12 am by Naxion

» Server is on
Fri Nov 02, 2012 12:33 am by Naxion

» Server back on NOW!
Thu Nov 01, 2012 10:36 pm by Naxion

» Happy Halloween!
Wed Oct 31, 2012 6:42 pm by Prayer


Share | 
 

 doc for mod

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Doctor zsin16
Newbie
Newbie
avatar

Spammer Level : 10000000
Posts : 14
Pk Style : Main
Age : 19
Join date : 2012-07-25
Location : next to the bomb in your house...!
Reputation : 0

PostSubject: doc for mod   Wed Jul 25, 2012 5:59 pm

_________________________________

- Real Name -

laith
__________________________________

- Ingame Name? -

doctorzsin16
__________________________________

- Age -

15
__________________________________

- Gender -

male
__________________________________

- Country -

jordan
_____________________________

- Do you have experience being staff? -

nope Smile
__________________________________

- How Long can you be on Per Day -

im normally on for 10 hrs per day. but not in a row...
_____________________________

- How Long have you been playing? -

well for 2-3 yrs or so
__________________________________

- Why should you be Chosen (explain) -

i believe i should be chosen cuz i have the potential and i rlly help around the server and im extremely friendly and respected by players.
__________________________________

- Other Information -

well i can promise u if i wasnt picked i will try hard to prove u im good but if i do succeed i will prove to u tht u made a good choice. and i shall help around the server and will help new players Very Happy
_______________________________
Back to top Go down
Nikki
Member
Member
avatar

Spammer Level : 69
Posts : 94
Pk Style : Main
Clan : I ride Solo and Defeat All
Age : 25
Join date : 2010-12-05
Location : Gtfo Stalkeh
Reputation : -33

PostSubject: Re: doc for mod   Wed Jul 25, 2012 6:19 pm

Never Heard of You , 1 post ? . Benefit the serverr more.

--------------------
Betch!

<a href="http://giftube.com/"><img src="http://www.videobeta.net/gifs/10350.gif" alt=""></a><br/><a style="padding:3px;background: transparent;color:#00ADEF;font-family:tahoma;font-size:10px;font-weight:bold;text-decoration:none;" href="http://giftube.com/" target="_blank">Gifs at Giftube.com </a>

:lol!:

<a href="http://giftube.com/"><img src="http://www.videobeta.net/gifs/15072.gif" alt=""></a><br/><a style="padding:3px;background: transparent;color:#00ADEF;font-family:tahoma;font-size:10px;font-weight:bold;text-decoration:none;" href="http://giftube.com/" target="_blank">Gifs at Giftube.com </a>

If you got eyes, look at meh now!
Back to top Go down
http://Bulletscape.org
puff master3
PedoBear
PedoBear
avatar

Spammer Level : 10000000000000000
Posts : 54
Pk Style : Main
Age : 20
Join date : 2012-07-30
Location : U.S.A.
Reputation : -9

PostSubject: Re: doc for mod   Mon Jul 30, 2012 9:08 pm

ewwwwwwww nikki is gross! doctor is a beast!

--------------------
Back to top Go down
Doctor zsin16
Newbie
Newbie
avatar

Spammer Level : 10000000
Posts : 14
Pk Style : Main
Age : 19
Join date : 2012-07-25
Location : next to the bomb in your house...!
Reputation : 0

PostSubject: Re: doc for mod   Tue Jul 31, 2012 2:28 am

ty puff Smile
Back to top Go down
puff master3
PedoBear
PedoBear
avatar

Spammer Level : 10000000000000000
Posts : 54
Pk Style : Main
Age : 20
Join date : 2012-07-30
Location : U.S.A.
Reputation : -9

PostSubject: Re: doc for mod   Wed Aug 01, 2012 2:08 pm

doc is mod wooooooooooot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratz bro!!!!!!!!!!!!!! lol u wil lbe a great mod to this server!

--------------------
Back to top Go down
Clawz v2
Noob
Noob


Posts : 22
Pk Style : Main
Age : 20
Join date : 2011-05-13
Location : Flordia
Reputation : 0

PostSubject: Re: doc for mod   Sat Aug 04, 2012 4:16 am

that isn't any way to talk to a fellow member resspect all

--------------------
Back to top Go down
ozzy789
Noob
Noob
avatar

Posts : 16
Pk Style : Main
Age : 20
Join date : 2011-05-14
Reputation : 0

PostSubject: Re: doc for mod   Sat Aug 04, 2012 4:22 am

yeah buddeh!! i bet you will be a great mod

--------------------
Back to top Go down
Beastly
Noob
Noob
avatar

Posts : 44
Pk Style : Rusher
Clan : SMU
Age : 104
Join date : 2012-04-17
Location : WASHINGTON NIGGA
Reputation : -1

PostSubject: Re: doc for mod   Sat Aug 04, 2012 4:26 am

can u guys stop trying to get a post count?

--------------------
My Main Account.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: doc for mod   

Back to top Go down
 
doc for mod
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Bullet-Scape :: Staff :: Staff Application-
Jump to: